- 2009 - del 1

2009 - del 1





Januari: Hade poplugg och ångest över att börja skolan igen, men annars mådde jag ganska bra. Började umgås med Olivia mer och mer vilket jag är glad över. Var även i Göteborg och köpte min fina bd-tröja som jag levde i sen. Hade till en början ingen aning om vilket gymnasie jag skulle välja och var ganska stressad över det. Men till slut bestämde jag mig, och det var ett väldigt bra val. Magdis hade även 16-års fest/tjejkväll.







Februari: Var för det mesta väldigt förvirrad och visste inte riktigt vem jag var. Jag såg Håkan Hellström för första gången och det var underbart. Var även på signering med Mando Diao. Och så träffade jag Klara, Ida och Lisa för första gången. Jag saknar er.







Mars: Hatade ungefär allt och alla under den månaden. Var stressad och längde till sommaren. Något positivt var iaf att jag fyllde 16, och jag kände mig faktiskt mycket äldre än när jag var 15. Hade fin tjejkväll på min födelsedag. Och så var 9a och 9b i Polen och Auschwitz. Det var för det mesta en bra resa.









April: Såg The Sounds vilket var UNDERBART. Under April umgicks jag ganska mycket med Ida, Klara och Olivia. Hade en väldigt mysig helg i malmö och laröd med cider, pizza, random pojkar, grillning och gitattspelande. Ni är fina. Självklart umgicks jag med Julia, Sofie och Magdis också (och även med lousie). Men det har jag gjort hela året. <3 Det var vår och aprilhimmel.







Maj: Var glad_tjej_93 för det mesta, men sjukt osäker på mig själv. Det var siesta, bal och jag fick sommarjobb på biblioteket. Och så var jag galet pepp på sommarlov. Var även på Öland med Louise.







Juni: Blev redhead (egentligen i slutet av maj, men då blev det sjukt fail) vilket var ASSNYGGT. Slutade nian och det blev väldigt mycket tårar, fast jag var sjukt glad att slippa jonstorp. Samma dag bildades Unidentified (då utan namn) och på kvällen var det mys med 9a och 9b. Sommarjobbade på biblioteket, där jag trivdes sjukt bra. Var HAPPPYYYYYY_GIRRRRRRRL för det mesta.

Resten av året kommer i ett annat inlägg sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0