- 2009 - DEL 3

2009 - DEL 3

Okej, nu kommer sista delen av min årsresumé! Inte alls sent eller så nej, men jag hade faktikt skrivit allt, men inte orkat ladda upp bilder. Jag orkar nu, men mitt internet är fucked up, så det går inte för då dör det. Så ja, det får bli utan bilder.

Oktober: Var extremt förrvirrad, men samtidigt mådde jag väldigt bra och trivdes med det mesta. Hade massa vänner, och jag hade även höstlov En dag åkte jag till malmö och träffade Olivia och Lisa. Jag mådde BÄST en stor del av månaden.

November: I november insåg jag vilka som var mina riktiga vänner. Annars var månaden ungefär som det flesta andra. VÄLDIGT upp och ner. Från att ha mått BÄST kunde jag helt plötsligt må sämst. Simmade sum sim var en av alla saker jag gjorde. Blev 8:a i skåne på 100 bröstsim. Försökte glömma honom...

December: Mådde bra tills jag insåg att jag inte hade glömt honom, sände radio, var i malmö med sofie, magdalena och julia, färgade Antons hår rosa, hela skolan grät (r.i.p), hade snöbollskrig, skattade massor, hade bihålsinflammation utan att veta om det, var sjukt depp ibland, kom faktiskt över honom tillslut (även om det var väldigt sent..), hatade julen, älskade julen, var i småland, firade ett ganska failat nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0