- ALL I THINK ABOUT IS YOU

ALL I THINK ABOUT IS YOU

Idag har jag faktiskt en anledning till noll uppdatering! Jag har inte rört en dator på hela dagen. Först var jag på Lingvallen med skolan och spelade brännboll, och sen tog jag, Fanny och Emelie en shoppingrunda i Ängelholm. Det var meningen att jag inte skulle köpa så mycket, men självklart blev det inte så. Jag är verkligen shoppingberonende, så jag slösade lite för mycket, och nu ska jag inte köpa några kläder/skor/smink/smycken innan den 20 september. Efter shoppingrundan åkte jag till simhallen och var där från 4 till 9. Först tränade jag, och sen jobbade jag i tre timmar. Jobbigt värre, hehe. Men nu är jag äntligen hemma och imorgon har jag liten sovmorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0