- IT'S OUR LAST CHANCE

IT'S OUR LAST CHANCE

Nu är det lite såhär.. time to die eller nåt. Om 25 min ska jag ta den sista Gardasilsprutan. Det är så hemskt att jag inte riktigt kan beskriva det. Men sen är det ju bra, när jag är klar.

Jag är förresten hemma från Småland. Kom hem för en timme sen, och jag har haft det riktigt bra där uppe! Kul att träffa släkten och sånt. Men det är skönt att vara hemma också såklart. Imorgon ska jag och Emelie till stan och fixa nyårskläder till henne och sen på kvällen är det kanske fest. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0