- Utkast: Dec. 15, 2010

Utkast: Dec. 15, 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2. Höll du några av dina nyårslöften?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
4. Dog någon som stod dig nära?
5. Vilka länder besökte du?
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9. Största misstaget?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
11. Bästa köpet?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
18. Hur tillbringade du julen?
19. Blev du kär i år?
20. Hur många one night stands?
21. Favoritprogram på TV?
23. Bästa boken du läste i år?
24. Största musikaliska upptäckten?
25. Något du önskade dig och fick?
26. Något du önskade dig men inte fick?
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
31. Vad fick dig att må bra?
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
33. Vem saknade du?
34. De bästa nya människor
http://listfolder.com/?p=2&id=51
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, mycket
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Vet inte om jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, som tur är
5. Vilka länder besökte du? - Sverige & Danmark
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ja. Någon att vara kär i & resor, bland annat.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 5 februari
9. Största misstaget? - Här hade jag kunnat skriva att jag ens lärde känna honom. Men på något sätt så ångrar jag faktiskt inte det. Fast han var dålig för mig så gjorde han mig så himla lycklig ibland.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Förkyld har jag väl varit, men inget mer tror jag.
11. Bästa köpet? - Vet inte riktigt. Håkanbiljetten kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Förmodligen godis. Eller kläder. Eller kanske mat/fika.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Det var mycket som gjorde mig riktigt glad.
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? - De HÄR
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Varit ännu mer spontan och tagit vara på dagarna bättre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Sommarjobbat, hehe. Men nej, det är väl bra att sommarjobba.. Även om det är sjukt tråkigt. Och så önskar jag att jag hade tänkt och överanalyserat lite mindre.
18. Hur tillbringade du julen? - Hemma med familjen
19. Blev du kär i år? - Nej
20. Hur många one night stands? - Haha inga
21. Favoritprogram på TV? - Paradise Hotel & Kungarna av Tylösand.
23. Bästa boken du läste i år? - Har inte läst så mycket, så jag vet inte.
24. Största musikaliska upptäckten? - Melissa Horn skulle jag tro.
25. Något du önskade dig och fick? - Pussar och kramar
26. Något du önskade dig men inte fick? - Det finns väl lite olika saker.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Ingen aning. Spelade gitarr, haha.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja det finns det.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Väldigt tråkig för det mesta. Med små försök till något roligare ibland.
31. Vad fick dig att må bra? - Mina fina vänner, fest, pussar, myskvällar
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Chad Michael Murray eller Alex Pettyfer
33. Vem saknade du? - Jag saknade olika personer under olika perioder av året.
34. De bästa nya människor - Josse!

Vad har du gjort hittills i år?
[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[ ] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[x] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[ ] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[ ] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[x] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[x] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[ ] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] Lekt för mycket med bilddagboken



Och..?
(x) slagit någon
(x) kallat någon hora/slampa
(x) pissat utomhus
( ) däckat
( ) spytt
( ) knarkat
(x) druckit alkohol
(x) raggat på främlingar
(x) sovit i motsatta könets säng
(x) kysst en främling
(x) dansat
( ) rymt hemifrån
(x) bakat
( ) sovit utomhus
( ) åkt bil med fyllon
(x) saknat någon
( ) sjungit fint
( ) duschat med någon
(x) badat i havet
(x)  fått ig
(x) fått mvg
( ) fjäskat för en lärare
( ) käftat mot en lärare
( ) snackat i telefon mer än 2 timmar..
( ) fått blommor av någon från motsatta könet
(x) gett någon blommor
( ) sett en död människa
( ) varit på sjukhus

~ 2010 ~
Årets händelse: Det finns en massa
Årets besvikelse: Sommarjobbet
Årets person/er: Emelie & Fanny
Årets jobb: Simtränare, Dementhem (asså jag var inte ett dementhem.. men det hoppas jag att ni fattar)
Årets dyraste investering: Siestabiljetten
Årets kärlek: Jag var inte kär, men det fanns ju en som jag tyckte om väldigt mycket (för er som inte har räknat ut det).
Årets godaste: Burrito och Nachotallrik på Abbes!
Årets sämsta lärare: Hehe, känner inte riktigt för att skriva det här va.
Årets onödigaste sak: Alla kläder som jag har använt max en gång.
Årets start: 1 Januari var faktiskt en start.
Årets bästa band live: Tokio Hotel & Håkan Hellström
Årets favoritgöra: Ha awesome kvällar med Emelie
Årets upptäckt: Att jag ska ha rött hår.
Årets resa: Har inte rest så mycket. Bara inom Sverige och till Danmark. Men det måste nog vara skånetrippen.
Årets drömupplevelse: Tokio Hotel @ Scandinavium
Årets bästa dag: Tennisdagen
Årets TV-serie: Ingen
Årests favoritmatprodukt: Tacos!
Årets CD-skiva: Håkan Hellströms


Kommentarer
Postat av: ♦ ebba.

sv; okej! :D

haha, härlig bild den översta!

2010-12-29 @ 22:43:52
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: david

Nu har jag en fototävling på min blogg med temat vinter du kan delta & läsa mer här:



http://photosbydavid.blogg.se/2010/december/foto-tavling.html



Lycka till!

2010-12-31 @ 16:46:22
URL: http://davidandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0