- SUNDAY SUCKS

SUNDAY SUCKS

Jag längtar verkligen inte till imorgon. Det är tävling i Hässleholm, vilket betyder världens konstigaste simhall. Killarna och tjejerna har samma omklädningsrum, men man går liksom in i bås när man ska byta om. Och det är verkligen inte kul. Värst av allt är när man ska gå från tjejduschen till sitt skåp och sen in i ett bås... Herregud, bygg en vägg genom omklädningsrummet eller något? Men iaf, förutom att omklädningrummen är såna så ska jag simma en massa saker som jag verkligen inte gillar att simma. 100 frisim, 100 ryggsim, 100 fjäril, 200 medley.. Funderar på att styka mig på 100 fjäril.

Och sist men inte minst så har jag.. ja, ni vet vad. Det suger i vanliga fall, och vad tror ni inte det gör på en simtävling då?! Tyck synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare det låter ju grymt hemskt :S när får man följa med på din nästa tävling? ^^ (a)

2010-02-27 @ 23:00:02
Postat av: Emma

sv: Tackar :)

2010-02-28 @ 01:38:40
URL: http://myscenario.blogg.se/
Postat av: Miss P

Sv; tack så mycket!



Och lycka till :)

2010-02-28 @ 10:22:18
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: hanna

Sv, Jag håller med ;]

2010-02-28 @ 14:24:14
URL: http://puttetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0