- -

-

Kollar massa gamla bilder och filmer på facebook. Eller dom är från september-december, men dom känns gamla. Det var innan jag blev ovänn med allt och alla. Jag vill inte ha det som det var då, eftersom det hela tiden är en massa skitsnack nu, men samtidigt pallar jag inte att det är vissa jag inte pratar med längre. Personer som jag var ganska nära med innan. Jag saknar kanske inte att vara så nära med er, men jag hade bara önskat att jag kunde gå till skolan och känna att jag inte var ovänn med någon. Att jag kunde prata med alla. Om det inte hade varit så sjukt mycket skitsnack hade det kanske kunnat gå att fixa, men nu är det lite svårare. Jag vet inte om det är fler än jag som ens vill försöka.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill försöka :)

2010-01-31 @ 10:29:59
Postat av: emelie

jag med :)

2010-01-31 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0