- ATT DU INTE SKULLE STANNA

ATT DU INTE SKULLE STANNA

Gammal bild.

Just nu sitter jag här och ska snart äta. Kom hem från tävlingen nyss, och ska dit igen om 45 min. Jobbigt som fan. Men det är ju ganska kul när jag väl är där. Kom 1a på bröstsimmet innan, och 2a på lagkappen. Sen när jag kommer hem ikväll måste jag plugga spanska. Har det tills imorgon, och har glömt vad läxan var. FUCK.

Imorgon ska jag ringa lite campingar och vandrarhem och fråga om sommarjobb. Jag hoppas verkligen att jag får på något lika bra ställe som förra året. Då jobbade jag på ett bibliotek, och det var sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0