- 2009 - del 2

2009 - del 2

Eftersom den externa hårddisken har damp och bara funkar ibland så kommer här bara juli - september. Men jag lovar att oktober - december kommer senare!







Juli: Fick tillsist biljett och fick se premiären av världens finaste film. Broder Daniel forever <3 Dock var den dagen både bra och dålig. Strömavbrott på tåget och massa tårar på perrongen i kungsbacka. Ensam dessutom. Men jag fick iaf se Broder Daniel (och så fick jag vara i sveriges bästa stad, göteborg). Det bästa bandet som någonsin funnits. Och pop-lars signerade min biljett. Fotograferade gjorde jag nästan hela tiden (har dock knappt några bilder från gbg..). Umgicks med Sofie ännu mer än vanilgt. Vi var på Öland tillsammans och sen bodde jag hos henne ett tag. Helsingborgsfestivalen var bra. Speciellt Florence Valentin. Och att få träffa Adina för första gången. Den månaden mådde jag väldigt bra för det mesta. Speciellt i slutet.











Augusti: Malmöfestivalen var augustis höjdpunkt. Men ett smsa 24/7 var också ganska nice. Fotade min kusins bröllop och blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Började även gymnasiet med massa förväntingar och förhoppningar. Ändå blev det bättre än förväntat. Träffade massa underbara människor. Var på hajk med min nya klass en natt :) Den månaden mådde jag väldigt bra.




September: I september mådde jag verkligen upp och ner. Jag trodde nästan att jag var kär, och missförstod det mesta, vilket verkligen blev skit när saker jag trodde var på ett sätt visade sig vara på ett annat. Men för det mesta mådde jag bra. Och trivdes sjukt bra i min nya klass. Såg även Håkan i Göteborg med massa fina människor. UNDERBART. Hade någon kontig blekt röd hårfärg och en fet utväxt, men i slutet av månaden blev mitt hår mörkbrunt.


Kommentarer
Postat av: adina

iih, där nämns jag :* och du är finasteeeeee. och hbg festivalen var grym och likaså håkan på liseberg. PUSS!

2010-01-06 @ 13:35:18
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0