- ROBINSON

ROBINSON

Sitter och kollar Robinson och har nyss ätit med familjen. Eller dom kollar, jag pallar inte riktigt. Ska snart äta jordgubbspaj :D Tävlingen idag gick helt ganska bra. 3a på 50 frisim (nästan pers) och pers på 100 fjäril. Lagkappen gick också helt okej. Jag simmade bröstsim och det kändes sjukt bra. Imorgon är det också tävling. Ska vara i simhallen FÖR tidigt. Klockan 8, ohyes... Får hoppas att det går bra, men det är massa 100-sträckor och det brukar inte gå bra, haha. Intressant läsning dehär, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0