- MONEY

MONEY

Okej okej okej, jag har ett FETT problem, och det problemet kallas pengar! Jag fick studiebidraget idag och jag har redan använt 500 av det på kläder m.m. Och imorgon ska jag använda lite mer än 100 till Madison, vilket betyder att jag har ungefär 500 kr kvar. Och så är det den där jävla siestabiljetten.. Den kostar 900, men jag ska börja betala 450, och sen betala lite då och då till pappa. Så då kommer jag ha 50 kr kvar att leva på resten av månaden. Det känns ju verkligen jättebra.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, då har jag typ 20 kr mer än dig! hihi vi är båda fattiglappar! :D

2010-03-31 @ 15:33:38
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0