- HISSDISS

HISSDISS

>> HÖSTEN! Jag har aldrig gillat den innan, men nu har jag insett att det är väldigt mysig.
>> Att jag är klar med allt plugg. Det känns verkligen sjukt skönt.
>> Två steg från Paradise <3
>> Först och mest dissar jag att det är Halloween i helgen och jag har ingenting att göra. Kul att alla kommer ha jätteroligt.
>> Att min externa hårddisk har seriösa problem. Den har haft det hur länge som helst och jag orkar inte lämna in den på lagning.. Men jag måste nog snart eftersom att jag vill se bilderna på den, men jag kan inte, för att datorn laggar sönder så fort man kopplar in den.
>> Att det är så dyrt att fika, och jag vill ju göra det hela tiden på hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0