- DANCE

DANCE

Otroligt snygga bilder från fotolektionen idag. Vi hittade några roliga bajspåsar, haha.
Sällan min träning failar? Idag skulle jag ta bussen dit, men allt blev så stressigt, så pappa hann inte skjutsa mig till bussen, och det kom vi på så sent att jag inte skulle hunnit gå dit. Och min cykel var inte hemma, så jag får helt enkelt strunta i träningen idag igen.. Och det suger lite eftersom jag måste träna mycket nu inför JDM (har kvalat i båda lagkapperna :D). Så nu får jag istället sitta hemma och chilla. Vilket ändå är helt okej, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0