- NU ÄR DET SKOR MED ATTITYD SOM GÄLLER PÅ SKOPUNKTEN

NU ÄR DET SKOR MED ATTITYD SOM GÄLLER PÅ SKOPUNKTEN

Det börjar nästan bli en torsdagstradition att Emelie följer med mig hem på torsdagar eftersom vi slutar elva. Så när vi hade slutat tog vi bussen hit för lite chill-time. Vi har kollat på Pip-Larsson på VHS, tagit powernaps, ätit chokladbollssmet och kollat lite på Tyra Banks Show. Jag hatar den kvinnan! Nu ska jag snart träna, och ikväll är det Idol och Tyra & Kenza show. Dock kan jag bara se sista halvan av idol. Men whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0