- oh boy

oh boy

Lady Gaga, du lyckas alltid göra mig besatt.

GODKVÄLL ALLIHOPA!
Denna dagen har inte varit allt för intressant. Började med lite idrott där jag fick en frisbee i huvudet/på näsan av Jonathan. Och jag har fortfarand ont, haha.
Sen var det svenska och jag lyckades jättebra med talet! Pratade i 2 sekunder längre än vad man skulle, så jag blev väldigt nöjd, och jag var inte ens nervös! Sen efter skolan skulle jag köpa biljett till The Ark, Håkan och Säkert! i sommar, men jag gjorde aldrig det för att det är så dyrt. Man kunde köpa den för 300 innan, men nu kostar den 480.. Så jag ska fundera på det lite mer. Men jag kommer ångra mig som fan om jag inte köper den.

Sen åkte jag och Emelie till Lager 157, men idag hittade jag inget där.
Nu skulle jag kanske varit på Gröningen med awesome vänner, men jag stannar hemma och är trevlig istället! Exemplarisk dotter.


Kommentarer
Postat av: ida

men oftaaaa, fan vad dåligt :( fast jag hoppas att du ska dit ändå!

2011-04-29 @ 23:29:23
URL: http://tradeskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0