- 2011 - del 2

2011 - del 2

Maj
>> Köpte min älskade iphone.
>> Grillkvällarna med helsingborgsfolket fortsatte.
>> Tyckte "Om sanningen ska fram" var jättebra..............
>> Var happygirl_93 typ hela tiden
>> Alla fyllde 18 och firades med antingen fest eller utgång. Emma, Nathalie, Gustav, Oskar, Hetta.
>> Hade typ en massa sommarjobb på gång, men jag fixade så att det tillslut blev 0. Good work!
>> Fick asbra resultat på simningen (åh, saknar det lite).
>> Fetaste gruppen någonsin skapades på fb; "Alla vi som tycker att Andrea Ekholm är lite så där extra rolig".
>> Var jätterädd att jorden skulle gå under.
>> Hade två jobb!
>> Firade att praktiken var slut med tårta.
>> Färgade håret mörkt.
Juni
>> Juni började väldigt bra med en resa till Paris.
>> Min kamera gick sönder. Rip. Så från och med här kommer bara dåliga iphonebilder.
>> Slutade tvåan och firade det med utgång i Båstad (haha så konstig kväll. åkte dessutom till förslöv och vände för att vi (EMELIE) ångade oss när vi kom dit, och ville inte längre till den festen).
>> Firade Anja som tog studenten. Sen var jag på nån annan student också, men jag har ingen aning om vem han är.
>> Emme fyllde 18 och det firades med tjejmiddag och mini-utgång!
>> Åkte på träningsläger till Barcelona och blev lite kär i den staden. Tränade sjukt mycket och sjukt hårt, krossade en glasdörr och åt oreos doppade i vit choklad. Väldigt bra läger.
>> Firade midsommar på Öland med Emme och bästa släkten. Dock failade det ju lite när vi skulle ut.
>> Det var sol och bad och sånt bra.
>> Var på SM i Halmstad och hejade på Klara som simmade.
Juli
>> Firade Emilia som fyllde 18. Jag följde dock inte med ut, för jag skulle tävla dagen efter.
>> Panikade lite över att jag inte hade något jobb.
>> Powerwalkade och kvällsbadade.
>> Partajde lite med Olivia och dom.
>> Var i Malmö med Emelie, Sara, Julia och Emelie en dag.
>> Firade Olivia som fyllde 17 med en fin tjejkväll typ.
>> Grillade och myste med vid havet med Sofie och Hanna.
>> Det var tennisvecka (ganska överskattat, men whatever, det var kul) och livet var lite av en fest.
>> Var i Köpenhamn endast för att besöka Abercrombie & Fitch. Mysdag.
>> Var astaggad på att se Rebecka och Fiona, men så var kön för lång, så vi kom inte in. haha.
>> Grillkvällade hos Julia vilket ledde till en härlig spontanutgång med Nathalie och Viktor.
>> Sara fyllde 18 och jag hade en så himla bra och fin och mysig kväll och natt.
>> Cyklade på Ven med pappa, Ellinor och Didrik. Mys-dag.
>> Jag och Ellan bodde själva ett tag, vilket var awesome!
>> En dag hängde vi i Lund.
>> Det var Helsingborgsfestival. Dock har jag mest dåliga minnen därifrån. Fick iaf glass av en fin vän, och så såg vi lite av the sounds.






Augusti
>> Tog tåget till Öland, men stannade där alldeles för lite. Jag insåg hur bra stugan och Öland faktiskt är.
>> Såg Säkert, The Ark och älskade Håkan på Sofiero, och det var magiskt.
>> Bodde själv och hade fest för första gången. En ganska lyckad kväll och natt.
>> Dagen efter hade Sara fest och jag somnade innan bussen hade lämnat knutan (haha så internt och så himla roligt). Sen när jag och Emme var hemma fick vi döda en kackerlacka med en stekpanna.
>> Och dagen efter det åkte jag till Bakken med Emelie och hennes familj.
>> Åkte till Ayia fucking Napa och upplevde bästa veckan i mitt liv.
>> Började trean. Sista året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0