- 2010 - DEL 3

2010 - DEL 3

Juni
>> Månaden kunde inte börjat bättre än den gjorde.
>> Jag och Emelie var överlyckliga för att det äntligen var sommar. Vi sprang ut och slängde oss i gräset. Sen gjorde vi pannkakor till frukost som vi åt ute på hennes trappa.
>> Var med Sofie och det var sommaaaaaaaaaaaaaaaar
>> Tävlade i Landskrona. Det gick jättedåligt, men jag hade iaf kul!
>> Kände mig fulare än någonsin, men när jag tittar på bilder så var jag inte ful.
>> Det var äntligen skolavslutning.
>> Emelie fyllde 17.
>> Hade en (av många) mysig dag med Fanny och Emelie.
>> Gick runt i Helsingör och åt glass med Emelie.
>> Var i stan med Johanna och Ellinor
>> Hade en konstigt cykeltur med Sofie.
>> Hängde i Malmö en dag.
>> Åkte till Öland och stannade där ett tag.
>> Firade midsommar med släkten.











Juli
>> Tog tåget hem till Helsingborg och möttes av en väldigt brun och saknad Emelie. Dagen efter åkte vi hem till henne och där bodde jag i två underbara veckor.
>> Några dagar träffade vi Fanny
>> Jag hade en underbar kväll. Det vart en fin solnedgång den kvällen.
>> En dag var jag, Emelie och Johanna i Båstad.
>> Dagen efter var så himla underbar. Då var jag vi först i Båstad och dog av värme, och sen kom Johanna, och då var vi på tennis och jag var verkligen lycklig.
>> Åkte hem från Emelie och hade ännu en väldigt bra kväll med Sofie, Julia och Magdis.
>> Jobbade på ett dementhem och trivdes inte speciellt bra.
>> Åkte på "Bjärerunda" med familjen.
>> Badade mycket vid piren.
>> Var med Fanny och tog en massa fina bilder.
>> Badade i underkläder och hade gymnastik med Johanna och Olivia. Awesome dag som det flesta andra i Juli.
>> Det var Helsingborgsfestival och jag levde livet!










Augusti
>> Det var Vikenfest.
>> Emelie och jag åkte på en awesome Skånetripp.
>> Träningsläger i Danmark.
>> Jag var väldigt blond.
>> Började tvåan.
>> Det var Malmöfestival med Ellinor, Lisa, Julia, Emelie, Magdis och Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0