- det är vi som fixar skurkar i new york c

det är vi som fixar skurkar i new york c

Haha jag är så himla töntig. Bara det går några få dagar när jag inte gör något särskillt så tycker jag att mitt liv och sommarlovet suger. Som typ idag har jag absolut ingenting planerat, och då får jag lite panik och känner mig som den ensammaste människan i hela världen. Det enda som är inplanerat för idag är att duscha och städa. SÅ HIMLA ROLIGT <3<3<3<3<33<3
Såhär jävla snygg var jag för ett år sen. Vad hände sen liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0