- jag står utanför

jag står utanför

Just nu sitter jag och Emelie och chillar med Brun utan sol och en dator! Snart börjar Big Brother och vi är taggade till tusen! Vill dock inte att nån av dom som är nominerade ska åka ut. Eller ja, jag vill inte att nån alls ska det.

Annars har vi bara pluggat hela dagen. Och fikat & planerat lite inför Tysklandsresan på torsdag. Kommer bli awesome! Något annat som är awesome är att vi nästan är klara med vår sjukt snygga tidning. Pluggade verkligen järnet idag! Och så är det ju awesome att vi har sovmorgon imorgon + ingen apu (för att vi ska kolla redovisningen av treornas projektarbete) = VI BÖRJAR 2!

Snygg tjej i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0