- sommar

sommar

Nu har jag tyyyp sommarlov! Har en sak kvar som jag ska lämna in ikväll, men sen är jag klar med tvåan! Imorgon ska jag vara i skolan i en kvart för att lämna min dator (förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan den), så nu ska jag lägga in allt som finns på den på min externa hårddisk. Och så ska jag passa på och rensa lite i den samtidigt. Där finns säkert massa spännande och bortglömda saker. Sen är vi ju lediga tors-mån (OMG, PARIS!), på tisdag ska vi ha olympiad i skolan, på onsdag ska vi ha klassdag, och på torsdag SLUTAR VI!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0