- and the way you move

and the way you move

Är hemma nu, efter en lååååång dag. Jag har försökt mobilblogga, men det har som vanligt inte funkat, så här kommer ett inlägg om hela dagen istället.
Den började med att jag tog tåget till körskolan, och för en gångs skull så gick det jättebra! Enligt mig själv körde jag helt perfekt, haha. Sen efter det åkte jag vidare till Malmö där jag mötte upp Josse, Emelie och Fanny. Vi tog en stor shoppingrunda och jag fick med mig en blus och ett par jeans hem. Andra paret jeans någonsin som jag tycker är sköna (och snygga)! Och det allra bästa med dagen; jag och Josse var utanför Nic Schröders lägenhet! Hihihihihihihihi, så fint. Jag tog dock knappt några bilder, men här kommer iaf de tre jag tog.
Imorgon ska jag till min kusin och fota mina små söta kusinbarn till mitt projektarbete! Myyyysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0