- sunny day

sunny day

Idag är det underbart väder så jag ligger ute och solar i bikini! Planerna inför ikväll blev lite kaotiska innan, men nu är det nog löst och jag tror faktiskt att kvällen kommer bli riktigt bra trots allt. Egentligen hade jag velat spendera min dag i Lund, men man kan ju inte få allt och jag har det faktiskt väldigt bra här! Jag har dock ingenting att ha på mig ikväll, så nu hoppas jag att Didrik är på bra och snällt humör och vill följa med mig till Lager 157 på en snabbrunda. Men jag tvekar på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0