- lml

lml


Jag vill inget hellre än att gå ut ikväll, men eftersom ungefär alla jag känner är så extremt tråkiga, som vanligt, så blir det nog inte så. No offence till er, men typ så känns det just nu. Och väldigt ofta. Har i alla fall fixat mig ifall att liksom............. Och så ville jag känna mig lite fin typ. Har på mig mitt nya linne och min nya väska från jc och nya skinnjackan och mina favoritjeans från gina. Snart ska jag äta och sen ska jag tvätta av mitt smink och gå och lägga mig :))))))))))))))))) UNDERBAR fredag!
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Superduperälskar din hårfärg!!!!!! :D

2012-09-05 @ 23:29:04
URL: http://hannainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0