- 2012, del 2

2012, del 2

April
Klippte av mitt fina långa hår
 
Började kolla på Skins och upptäckte hur jävla bra det är. 
 
Kalasade hos Jonathan en fredag
 
Fick något konstigt ryck och började springa några kilometer då och då (ganska ofta wtf). 
 
Firade en bra valborg med bra människor. 
 
Maj
Jag såg Filip och Fredrik och hängde lite backstage. 
 
Roadtripade till Mölle med Hanna och Benne. 
 
Spenderade en fredagskväll med Julia, Magdis, god mat och utgång.
 
Åkte till Göteborg med klassen. 
 
Bestämde mig för att strunta i studentbalen och åkte istället till Siesta. Ett val som jag inte har ångrat en sekund. 
 
Juni
Juni började i Hässleholm och på Siesta. Så himla bra.
Det var lärarmiddag på skolan och jag Emelie, Josse och Fanny råkade klä oss lite för lika, hehe
 
Jag tog STUDENTEN!! Min absolut bästa dag i livet, hittills.
 
Emme fyllde 19 och firades med en mysig middag
 
Satt på Hampan med bra personer när jag, Jesper och Jonathan ville vara spontana och tog båten till Danmark. Där gick det dock inte som planerat, så vi fick åka hem igen, haha 
 
 
Hade mysiga sommardagar och kvällar med mina fina vänner.
 
En dag spenderades i Julias trädgård med picknick, kubb och strandtennis.
 
Firade en bra midsommar hos Simon med tipsrunda, dans runt midsommarstången och jordgubbar. Sedan satt vi uppe hela natten och pratade om viktiga och fina saker.
 
Började jobba på världens tråkigaste sommarjobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0