- hundra

hundra

Idag är det 100 dagar till studenten. Så crazygalet.
Min dag har varit ungefär som mina onsdagar brukar vara. Mentorspass, fördjupningspass, psykologi och träning. På psykologin skulle vi skämma ut oss på olika sätt och det var ganska roligt. Jag, Fanny och Emilia ställde oss på bänkar mitt i stan och sjöng och så dansade jag och Fanny framför folk. Efter skolan tog jag en shoppingrunda all by myself. Jag köpte ett jättefint halsband och en väst/linne med knappar. Träningen gick helt okej och jag har nog mycket bättre kondition än vad jag tror. Vi körde typ beep-test och jag var asbra.

Jag har förresten beställt min portfolio (projektarbetet) nu. Så underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0