- kläder

kläder

DET VERKAR SOM ATT JAG BARA HAR KÖPT TVÅ ELLER TRE KLÄDESPLAGG DE SENASTE TVÅ MÅNADERNA!
Okej, såhär gick det till: Jag gick in på h&m idag och tänkte "synd att jag inte har med mig min plånbok, här finns ju vääääldigt snygga kläder idag". Och sen tänkte jag "men vänta, när köpte jag senast kläder?!". Så jag kollade mina senaste kortköp och det verkar alltså som att jag bara har köpt en klänning, en tunika och något för 50 kr på h&m detta året. Jag dog av chock och så blev jag lite glad och stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0