- tisdag

tisdag

HEJHEJ
Idag på jobbet blev det lite jobbigt när det kom två danskar som hade tusen frågor, ville köpa massa saker och betalade med en 500-lapp... För det första är jag sämst i världen på att förstå danska och sen så är jag ganska dålig på huvudräkning under press också, men jag klarade det! Nu har jag bara tre jobbdagar kvar och sen på lördag firar jag med att åka till Liseberg! Askalas bra. Efter det är jag ledig i över 20 dagar. Det känns både sjukt bra och ganska jobbigt. Vad ska jag göra hela dagarna?!
 
På tal om något helt annat så känner jag mig ganska snygg när jag är sminkad nu för tiden, för när jag jobbar har jag inget smink. Så att ni vet liksom. Nu ska jag äta kakor och kolla på Allsång på Skansen. Så tjock och vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0