- ledigt

ledigt

Min gårdagskväll blev jättebra, och det kändes precis som slutet av förra året och början av detta när vi hängde hos Fidde varje fredag. Vi spelade spel (pekspelet, världens bästa), dansade och hade det hur bra som helst. Mitt fina lilla gäng.
Jag sov där och när jag vaknade ringde Julia och frågade om jag ville ses i stan. Självklart ville jag det, så jag tog bussen för en frukost på Donken (går bra med mitt nyttiga liv, woho). Efter det åkte vi hem till Julia där vi åt jordgubbar i solen. När jag kom hem därifrån var det dags för lite jobb på Jonstorps marknad som är denna helgen. Jag och Hanna fick jobba i öltältet med att servera och sånt och det gick hur bra som helst förutom en äcklig gubbe som skulle "frågat om en dejt om han var yngre". När vi var klara med det gick jag en liten runda på marknaden med mamma och pappa och efter det åkte vi och åt varsin pizza. 
 
Mina två lediga dagar har varit perfekta och jag har tagit vara på varje sekund, precis som jag vill ha det! Imorgon är det jobb igen...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0