- footprints in the snow

footprints in the snow

Jag tänkte ju ta en bild i timmen igår, men efter några timmar insåg jag att det var en lite för händelselös dag att göra det på. Största delen av dagen spenderade jag på Väla med Emme. Jag köpte som vanligt lite för mycket, men allt var faktiskt ganska nödvändigt. Jag fick bl.a. med mig hem världens finaste (och minsta, kommer inte kunna andas) nyårsklänning, glitterbyxor, en väska och två par skor. Och lite mer såklart........ 
 
Ikväll ska jag på Wallmans med fotbollslaget. Det ska bli riktigt roligt faktiskt, men innan dess ska jag se de två sista avsnitten av Portkod 1321. Vill inte att det ska ta slut :(((((


Kommentarer
Postat av: S

Pictures! Vill se vad du har köpt! :D

2012-11-29 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0