- fredag

fredag

Har lite ångest för att folk vill få med mig ut men jag vet inte vad jag vill?!? Klart jag vill ut, men jag oooorkar inte. Orkar inte åka buss i en timme dit och en timme hem, betala dyrt för någon timme på Cardinal, sova jättelite i natt, jobba massa timmar, gå ut imorgon också och sen sova ännu mindre den natten för att jobba halv 9 på söndag... Men jag är ju bara ung en gång, hehehehe. Jag vet ju innerst inne att jag kommer följa med fast jag egentligen inte vill/borde.

Idag efter jag hade jobbat mötte jag upp mamma i stan för en fika. Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0