- wallmans

wallmans

Igår var vi som sagt på Wallmas med fotbollslaget. Vi åt gott (dock var det för lite sås, som vanligt.....), hade roligt och såg en jättebra show! Det var 80-tals-tema och jag älskade allt med det, speciellt när det var tre "Magnus Uggla" på scenen. Jag hade på mig ett nytt jättefint linne och en svart kjol. Synd att kläderna typ inte syns på bilderna bara..... Men eftersom någon (sofie?) kommenterade att jag ska visa vad jag köpte på Väla tänkte jag göra det ikväll, så då får ni se linnet :))) Nu ska jag åka och jobba i tre timmar, världens onödigaste pass, och efter det ska jag till Friskis och träna lite hade jag tänkt. 


Kommentarer
Postat av: empa

Är att det ditt riktiga hår?!

2012-11-29 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0