- sometimes

sometimes

Idag orkade jag inte stressa till bussen som skulle ta mig till jobbet, så jag tänker köra dit istället (får väl riskera att göra det värsta jag vet; tanka).

Igår kväll var det tränarträff för alla oss simtränare. Vi skulle prova på olika aktiviteter som finns i klubben typ, så vi började med landträning (som jag inte hann till) och fortsatte med vattengympa och lite teknikövningar i det iskalla vattnet. Vattengympa var faktiskt mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle vara. Sen avslutade vi allt med en timmes bowling. Det blev en mycket roligare kväll än jag förväntade mig! Har dock ingen bild från kvällen, så ni får en 10 minuters gammal bild på mig och mitt lite yngre jag i samma pose..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0