- söndag

söndag

Idag tog jag tag i mig själv och åkte faktiskt till gymmet! Jag ville inte gymma själv och ingen ville följa med mig, så Didrik var snäll och ställde upp. Dock är jag ju sämst i världen på att gymma. Det känns mest som att jag går runt och ser förvirrad ut, men lite fick jag i alla fall gjort. Tänkte åka dit imorgon också, som den biff jag är. 
 
Har lite (mer än lite) ångest över att Emelie och Josse har bokat biljetter till Asien i tre månader. Jag kan ju inte stanna kvar i Sverige själv!!! Hur ska jag klara mig utan dom så länge?!?! Hur länge ska jag slita på Donken dag in och dag ut?!?! Vad ska jag göra sen?!?! Vem ska jag göra det med (noll procents chans att jag reser själv)?!?! Åhhhh börjar nog gråta lite snart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0