- torsdag

torsdag

Om ungefär en timme ska jag köra till Emelie och med detta inlägg tänkte jag mest visa hur långt det är till henne. Jag tycker dom kan bygga en bro över skälderviken!
Inte så att vi kan träffas över en spontan fika precis. Sen ikväll (eller jag vet inte alls när egentligen?) ska vi ta oss ner i landet igen, nämligen till Förslöv där Josse bor. 
 
Båda mina jobb har förresten frågat om jag kan jobba idag, men när jag är ledig så har jag nästan alltid något planerat. Det är viktigt ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0