- silvermoon

silvermoon

Igår hände det en lite konstig sak. Efter matchen mådde jag sådär, men var tvungen att stressa iväg till jobbet. Väl där blev det bara sämre och efter ett tag hade jag ont i halsen, huvudet och typ njurarna, jag frös och svettades om vartannat, var yr och väldigt förvirrad, mådde dåligt och var säker på att jag hade feber. Därför fick jag gå hem tidigare. När jag var hemma hade jag visst ingen feber och nu mår jag som vanligt förutom halsen som fortfarande gör väldigt ont. Det var liksom som att jag var sjuk i några timmar men sen blev frisk. 
 
 
Happiness, Intelligence, Health


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0