- inspark

inspark

Min gårdag i två bilder.
Dagen började med att jag fick träffa min klass och lyssna på massa människor som pratade. Vi fick dock inte lära känna klassen, så jag vet typ vad en heter. Hoppas vi får göra det snart.
 
På kvällen var det första dagen på insparken och det var sååååååå roligt. Först blev vi indelade i lag och jag kom i samma lag som den enda jag hade pratat / hängt med, så nice. Dock var det bara vi två från förskollärarprogrammet i den gruppen, så vi får väl fortsätta att känna ingen från klassen. Varje lag hade ett antal faddrar som var utklädda efter olika teman och från och med idag ska även vi reccar (nykomlingar typ) klä ut oss. Vårt lag har temat disney och alla var så himla bra utklädda, så jag har liiiite panik eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska klä ut mig till. 
 
Väl indelade i lag gjorde vi massa lekar, skrev hejarramsor osv, innan vi gick till en pub på en nation där jag hade så himla roligt. Jag älskar redan grejen med nationer och längtar tills ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0