- oh ah pedagog säg oh ah pedagog

oh ah pedagog säg oh ah pedagog

Jag fick bli bagheera igår och ska fortsätta vara det under insparksveckorna. Kanske lite tråkigt men jag hittade inget på Myrorna, så fick ta vad jag hade i garderoben.
 
Detta var en av sakerna vi gjorde igår; en levande pyramid. Vi gick runt till olika stationer där vi skulle göra olika saker och hela tiden peppade vi varandra med våra fantastiska hejarramsor. Efter det gick vi tll Värmlands nation och det var jättestort, men ändå packat med folk och dansgolven var stora och fyllda, så nice! Älskar att man går ut redan klockan 8 när man är student här. 
 
Idag har jag massa saker att göra känns det som, och om fyra timmar ska jag bege mig på förfesttävling. Hur ska jag hinna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0