- det dom aldrig nämner

det dom aldrig nämner

 
Jag är en person som måste ha koll på saker. Ett exempel på grejer jag måste ha koll på är hur mycket sömn jag har fått. Typ nu tror jag att jag har sovit ungefär 4-5 timmar på snart två dygn och då blir jag så stressad, haha. Jag vaknade klockan 6 i morse pga jetlag, men jag känner mig inte trött nu och har inte gjort det på hela dagen. Jag kanske är en övernaturlig person som klarar mig utan sömn. En vampyr. Naaaat. 
 
Tror jag struntar i träningen ikväll.........behöver vila.........typ inte......eller jo vet inte. Och så måste jag äta paj. Hoppas mamma kommer ihåg att jag önskade mig ost- och skinkpaj och ett städat rum när jag kom hem. Ska nog packa upp mina väskor också, känner att det inte kommer bli mindre jobbigt bara för att jag drar ut på det. Och måste prata med Sofie, men hon svarar inte mig!!!!!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0