- torsdagen den tjugoåttonde februari

torsdagen den tjugoåttonde februari

Åkte till stan idag och träffade min favorit-julle. Vi spenderade många timmar i affärer och blev en hel del kläder rikare. Jag fick med mig hem svarta jeans, gröna byxor, en blus, en klänning, hårfärg, underkläder och foundation. För en gångs skull köpte jag inte bara saker jag ville ha, utan även saker som jag behövde. Nu är jag däremot fattig och får nog ha lite köpstopp ett tag. 
 
Ikväll bjuds det på tacos hos Sofie med henne, Julia och Magdis (som flyttar till Berlin imorgon omg). Lite catch-up är välbehövligt efter en månad ifrån varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0