- 2012, del 4

2012, del 4

Oktober
I Oktober firade vi Julia som fyllde 19 med utgång. Det var en ganska random men jättebra kväll! Dagen efter åt vi bakismat och kollade på film innan jag skulle jobba. Den dagen var jobbet mindre kul. Jag var på föreläsning med Emma Igelström som var så himla bra och hemsk och det var i Oktober jag började älska podcasts. Annars var denna månaden ganska händelselös och tråkig. Jag åt massa donken och massa choklad och bölade för att det inte blev någon resa till London. Istället åkte jag till Ullared med Emme och en dag tog jag fina bilder på Ellan i skogen. 
 
 
November
Under en festkväll i början av November träffade jag en person som fick mig att stanna uppe långt in på nätterna för de där speciella konversationerna på facebook där han sa saker som jag borde tycka om, men som inte riktigt kändes. Det kändes inte så rätt som jag ville att det skulle göra och istället började jag prata med han som helt random hade frågat efter mitt nummer samma kväll. En kväll när jag var blöt av regnet, trött, ful, hungrig och bara ville hem. I början var jag inte särskillt intresserad, men jag gav det en chans och tur var väl det (ska nog sluta nu, vill ju inte skriva en bok). Andra höjdpunkter i november var en halloweenfest, vin och myskväll med Julia och Magdis, premiärbesöket av Emporia, festkväll som började i helsingborg och slutade i ängelholm, en hel del häng med Emelie när hon hade kommit hem från USA och en kväll på Wallmans med fotbollslaget. Jag hann med en hel del i Novermber, men var fortfarande dålig på att ha med kameran. 
 
December
Denna månaden inleddes med en kväll som blev sådär, hehe, men den fortsatte detso bättre med en hel del pussar, kramar, mys, filmkvällar, biodejter, fikor, middagar, glassätande osv. En dag var jag på julmarknad på fredriksdal med familjen, men annars jobbade jag en hel del. Hade en Höganäs-dag (wtf) med Emelie och en kväll satt vi och Josse på Torstens och hade det bäst typ. Jonathan kom hem från Gotland i december och jag fick träffa honom för första gången på många månader. Han är så bra. Jag och Emelie skulle ha det mysigt och vara duktiga en dag genom att baka lussebullar som dessvärre blev helt misslyckade och fick slängas.. Sen blev det ju jul och nyår som båda var bra dagar och som avslutade ett himla bra 2012.


Kommentarer
Postat av: Elina

Sett att du skrivit en del om en Jonathan, är det din kille eller? :) jättebra blogg btw o gillar dina årsresumeér. :D

2013-01-05 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0