- 2013

2013

Nu är det 2013 och jag som inte trodde jorden skulle finnas nu. Det nya året invigdes hos Fidde med fina vänner, god mat, lika god efterrätt osv. Jag hade mestadels en bra kväll, men den kan ju inte jämföras med förra årets nyårsafton som var jättebra. Nu är det nytt år och för mig brukar det innebära "EN NYSTART MED MASSA FÖRVÄNTNINGAR OCH MÅL OSV", men så känns det faktiskt inte i år. Jag är väldigt nöjd med min tillvaro atm och känner inte riktigt att jag behöver någon slags nystart. Det skulle i så fall vara att börja äta nyttigare och träna mer, men det brukar ju inte gå så himla bra....... Jag hoppas i alla fall att 2013 blir minst lika bra som 2012 som faktiskt har varit ett himla bra år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0