- dunkers

dunkers

Hade en heldag i stan med mamma, pappa och ellan idag. Vi började på Dunkers där vi såg två utställningar, en om hur helsingborg var förr i tiden och hur det hade utvecklats typ och en fotoutställning. Efter det åkte vi till väla och gjorde mina sista inköp inför resan. Nu börjar jag bli lite nervös och har typ lite ångest... vet inte varför dock, men ähhhh, det blir nog bra när jag väl är där. Hoppas bara jag fattar hur jag ska göra på alla flygplatser?! hehe. Hade en mysig dag idag hur som helst och nu ikväll har jag packat en massa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0