- söndagen den tjugosjunde januari

söndagen den tjugosjunde januari

TJAAA. 
Började dagen med att se Didrik spela Jesus i kyrkan, han var lika duktig som alltid, så klart :)) Om 11 timmar är jag på väg till Lund för att därifrån ta tåget till Kastrup och sen flyg till Amsterdam - Kuala Lumpur och slutligen Phuket. Glöm nu inte min andra blogg (HÄÄÄÄR) där jag kommer uppdatera under resan. Anledningen till att jag inte kommer skriva här är för att jag inte vill länka till denna bloggen från facebook, hehe, men jag vill ju att folk ska kunna följa mig på resan. Fast det kan ju hända att jag skriver lite här också.... Kan ju inte vara utan min älskade, riktiga blogg <33.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0