- amsterdam

amsterdam

Använder de sista sju procenten batteri som jag har på mobilen till att blogga, så det får bli ett stressigt inlägg! Vi är just nu i Amsterdam och har det super. Vi bor i ett rum med tre andra och jag gillar det! Igår hängde vi i en park och så bokade vi biljetter till Paris som är vår nästa destination. Idag har det varit kallt och regnigt, så efter en liten runda i stan (som är så himla fin) tog vi tåget till Primark. Dock köpte jag bara en plånbok och trosor. Underkläder är det jag har lagt mest pengar på hittills pga glömde både trosor, bhar och strumpor hemma.... Vet inte riktigt hur det gick till. Sen har jag tydligen glömt batteriet till min systemkamera också, eller så har det trillat ut på något sätt, så det blir inga fina bilder :( Hoppas på lite bättre väder imorgon som är vår sista dag här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0