- lägg din hand i min

lägg din hand i min

Igår tog vi på oss våra bästa konsertkläder, packade tygkassarna och begav oss hit; till Varberg. Det var redan en del folk där, men vi fick nummer 93 och 94 i kön och det är ju ändå ganska bra. 
 
Vi köpte picknick som vi åt och så spelade vi en massa Uno för att få tiden att gå (men det var ju mysigt obs).
 
Lyssnade på när Håkan repade och var pepp. 
 
Hehe vad fult det blev med benen när man har bilderna såhär. Men ja somsagt, picknick och Uno hela dagen
 
Sen blev det äntligen insläpp och vi fick så himla bra platser!! Två timmar senare, exakt på minuten i tid började älskade älskade Håkan spela. Det var sån tur att han började i tid, för annars hade vi inte hunnit se hela konserten pga mitt jobb, men han gör ju aldrig en besviken. Han var lika underbar och fantastisk som de andra fyra gångerna jag har sett honom och det finaste var nog Valborg, när vi i publiken sjöng första versen sjävla och Håkan kom in på den andra. Åhhh, älskade Håkan.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0