- but if it's true

but if it's true

Jag skulle ju vara duktig och fota massa igår, men så dör kameran efter typ tio bilder?! Fast ni får kanske se två videos sen, vi får väl se. 
 
Kvällen började iaf på Asian Kock där jag åt trerätters bestående av kycklingsoppa, fyra små rätter och friterad banan med glass. Var ganska mätt efter det jaaaa, men det var gott!! Efter det tog vi oss hem till Julia där vi förfestade lite och hade det bra. Det var jättemysigt och roligt, men när vi kom till stan sen var det inte lika kul. Jag är SÅ trött på alla äckliga killar (alltså de flesta) som ska kolla lite för mycket och "råka" röra på fel ställen när de går förbi en. Varför känns det som att typ alla killar i Helsingborg är så?! Var finns det normala människor?!?!?! Inte är det på Cardinal i alla fall. Jag ville typ spy på alla helsingborgare igår, är SÅ TRÖTT på dom och vill här ifrån!!  Längtar tills om 13 dagar när jag får veta lite mer om hur min framtid kommer se ut. 
 
Drinkarna igår var i alla fall goda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0