- kebabkväll

kebabkväll

Jag borde få pris som världens bästa syster. Nu ikväll var det bara jag och Didrik hemma, så jag överraskade honom med kebab (sån lyxmiddag) som vi hade myskväll med framför Sommarkysset. Dock hade dom ju glömt såsen på Didriks mat....... Men det blev bra ändå. 
 
Imorgon ska jag jobba på båda mina jobb, men bara mini-pass. Skönt men lite onödigt. Sen är det Juli och det känns ju helt sjukt att tiden går så snabbt. Nu ska jag sova (det var längsen jag somnade utan OC, hur ska detta gå?!).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0