- tivoli

tivoli

Jag jobbade till 00 igår och tvingade mig själv att åka in till stan för lite utgång sen, även om jag var jättetrött. Det var det tur att jag gjorde för jag hade så himla roligt! Väl i stan mötte jag upp Julia, Jenny och Clara och vi gick vidare till Tivoli där vi spenderade resten av kvällen/natten. Mitt liv äger ju faktiskt lite ibland nu för tiden. Dock råkade det bli lite kaos när det stängde och jag och Jenny inte riktigt hade någonstans att ta vägen. Men det löste sig och vi fick våldgästa Oliver mitt i natten, tack Olle!! 
 
 
Nu tänker jag ta igen lite av sömnen jag knappt fick i natt och sen ska jag jobba..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0