- torsdag

torsdag

Jag haft en bra dag idag! Den började med att Sofie hämta mig 40 min senare än bestämt och så åkte vi till Väla. Där hittade vi lite studentpresenter (hatar att jag jobbar typ hela studentdagen) och så fick jag med mig en klänning och finaste jeansen. Jag som egentligen inte ens gillar blåa jeans älskar dom!!

Efter det fortsatte vår lilla roadtrip till stan där vi vi gick i ännu fler butiker innan vi mötte upp Julia på Hampan. Där satt vi ett tag innan jag tog bussen till jobbet där jag har spenderat min kväll. Önskar att jag alltid var så här bra på att ta vara på min lediga tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0