- 21.59

21.59

Denna lördagen har varit precis så som jag vill att lördagar ska vara. Den började med en lugn morgon innan jag gick (okej jag åkte buss i 4 min) ner på stan där jag mötte upp Ana. Vi åt frozen yoghurt med pepparkakssmak, tog igen massa eftersom vi ses så sällan och gick i lite affärer. Jag köpte ingenting, hallelujah så underbart. Efter någon timme i stan gick (faktiskt) jag hem och chillade lite innan jag träffade min kusin och faster + man för ett pizzeriabesök. Jag åt en extemt god pizza med typ mozzarella och prosciutto. Nu är jag jäääättetrött och ska sova i många timmar innan jag ska ha en bra söndag också! Dock måste försöka få in lite plugg imorgon eftersom jag inte har hunnit det idag.............
 
Eh jag hade ingen passande bild, men jag var på stan och Helsingborg är ju en stad, såatteh.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0